Γιατί το CRM χρειάζεται σε μία επιχείρηση;
Τα συστήματα των πελατειακών σχέσεων αποτελούν μια συνύπαρξη και παράλληλη επιτυχή λειτουργία της τεχνολογίας σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες, τις πωλήσεις και το marketing, με σκοπό τελικά το κέρδος της επιχείρησης. Λειτουργίες που υποστηρίζουν αυτήν την επιχειρηματική στρατηγική είναι οι πωλήσεις, το marketing, η εξυπηρέτηση πελατών, η διαχείριση της απόδοσης και η διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού.
Τα προγράμματα CRM, υπεύθυνα για τη Διαχείριση Πωλήσεων είναι πλέον αναγκαία εργαλεία κάθε επιχείρησης, βοηθώντας τις να διαχειρίζονται τους υπάρχοντες πελάτες τους, να απευθύνονται δυναμικά και να προσελκύουν νέους, να οργανώνουν και να επιταχύνουν τις εσωτερικές διαδικασίες τους και να παρέχουν άμεση πληροφόρηση σε όλα τα στελέχη τα οποία την χρειάζονται. Μπορεί να εφαρμοστεί εκτός από την καταναλωτική μεριά και στην αντίστοιχη των εμπορικών συνεργατών ή προμηθευτών.
Το Cloud CRM δίνει σημαντικό ανταγωνιστικό προβάδισμα στις επιχειρήσεις, έχοντας τις εξής ιδιότητες:
- Αυτοματοποίηση πολλών διαδικασιών, καθώς παρέχεται η δυνατότητα αποθήκευσης, ανάκτησης και επεξεργασίας των πληροφοριών. Επιπρόσθετα, οι αναφορές βοηθούν στον προσδιορισμό συνηθισμένων ζητημάτων υποστήριξης, στην αξιολόγηση των αναγκών των πελατών, στην παρακολούθηση των διαδικασιών και στη μέτρηση της απόδοσης της εξυπηρέτησης, εντοπίζουν τους σημαντικότερους πελάτες και να ιεραρχούν τις ανάγκες εξυπηρέτησης.
- Aξιοποίησης των στατιστικών πληροφοριών που συγκεντρώνονται για το targeting ή για τον σχεδιασμό καινούριων πακέτων υπηρεσιών ή ακόμα και την βελτίωση των ήδη υπαρχόντων. Καταγράφοντας όλες τις κινήσεις και τις σχέσεις του πελάτη με την εταιρία, δημιουργούνται αυτόματα στατιστικές έρευνες που χρησιμοποιούνται για την λήψη αποφάσεων, σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια της εταιρίας.
- Αποφυγή ανθρώπινων λαθών κατά τις διεργασίες ελέγχου, υπολογισμού. Όλες οι κινήσεις των υπαλλήλων και της επιχείρησης και όλες οι σχέσεις μεταξύ νομικών και φυσικών προσώπων καταγράφονται, με αποτέλεσμα όλα τα πιθανά διαδικαστικά λάθη να παραμένουν αναστρέψιμα.
Διαφορετικά οφέλη προκύπτουν από εφαρμογή σε εφαρμογή CRM συστήματος και από εταιρία σε εταιρία που εφαρμόζεται, εφόσον υπάρχουν εκδόσεις CRM διαφόρων εταιριών που μπορούν να εφαρμοστούν με διαφορετικούς τρόπους.