Η σημαντικότητα ενός οργανωμένου πελατολόγιου
Το να κερδίζεις νέους πελάτες είναι σημαντικό, το να μπορείς όμως να τους διατηρήσεις είναι σημαντικότερο. Εξάλλου οι πελάτες αποτελούν την καρδιά μιας επιχείρησης και αυτό που είναι καλύτερο για τους πελάτες, φέρνει αυτό που είναι καλό για την επιχείρηση.
Ο όρος CRM πρωτοεμφανίστηκε με σκοπό να περιγράψει το λογισμικό μέσω του οποίου μια επιχείρηση μπορεί να κατανοήσει και να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες ενός παλαιού ή και ενός μελλοντικού πελάτη.
Τα λογισμικά διαχείρισης πελατών CRM, είναι ειδικά σχεδιασμένα για μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, με σκοπό να εξασφαλίζουν την αποτελεσματική παρακολούθηση του πελατολογίου, των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει η εκάστοτε επιχείρηση, ανεξάρτητα από το μέγεθος και το αντικείμενο δραστηριότητάς της. Ο κάθε ελεύθερος επαγγελματίας μέσω μιας εφαρμογής διαχείρισης πελατολογίου θα αποκτήσει την πλήρη εποπτεία της επιχείρησής του με τρόπο απλό και εύκολο, θα συνδυάζει ταχύτητα, ευχρηστία και πολλές δυνατότητες διαχείρισης ακόμα και ενός μεγάλου πελατολογίου, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να απολαμβάνει τον απόλυτο έλεγχο της επιχείρησης του.
Ένα λογισμικό διαχείρισης πελατών έχει μικρό κόστος, και θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τα έσοδα της επιχείρησής σας, μειώνοντας παράλληλα το κόστος λειτουργίας. Αποτελεί μια λειτουργική μοντέρνα, και ολοκληρωμένη εφαρμογή οργάνωσης και διαχείρισης πελατολογίου με παραγωγικό τρόπο, καθώς και προσέλκυσης νέων πελατών και απευθύνεται σε κάθε σύγχρονη επιχείρηση.
Μερικά από τα πλεονεκτήματα που μπορεί να προσφέρει σε μια επιχείρηση ένα λογισμικό πρόγραμμα διαχείρισης πελατών CRM είναι τα παρακάτω:
- Εντοπισμός σημαντικότερων πελατών και γνώση του προφίλ του κάθε πελάτη
- Αύξηση της συχνότητας αγορών των πελατών
- Δυνατότητα δημιουργίας λίστας πελατών με συγκεκριμένα κριτήρια και προσωποποιημένη διαχείριση τους µε βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες τους
- Αναζήτηση και φιλτράρισμα με απλό και γρήγορο τρόπο
- Ανάπτυξη σχέσεων και επικοινωνίας με τους πελάτες με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και την κερδοφορία της επιχείρησης
- Δυνατότητα ανταπόκρισης σε εξατομικευμένες ανάγκες των πελατών με συστηματοποιημένη μεθοδολογία
- Διαχείριση πωλήσεων, προσφορών, παραγγελιών
- Δυνατότητα αναβάθμισης με μια μεγάλη γκάμα εργαλείων ανάλογα τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης
- Ευελιξία και ταχύτητα στην προώθηση νέων υπηρεσιών και προϊόντων και στη διαφήµιση αυτών.
Η επιχείρηση θα έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί το πελατολόγιό της, με τρόπο τέτοιο ώστε να υπάρχουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να μπορεί να βρίσκετε σε μόνιμη βάση, σε ανοιχτή επικοινωνία με τους πελάτες της και να ικανοποιεί τις ανάγκες τους. Να αναπτύξει μια σχέση μαζί τους, η οποία θα στηρίζεται στο σεβασμό, στη συνεργασία και στη διαφάνεια.